péntek, december 01, 2006

Utólag keményít a rendőrség, mint szokott. A képen (Index, link leljebb) épp gépfegyverrel feszít az egyik.
BELFÖLD:

Malina Hedvig sokkolás - nem értem ezt a cuccot. EU-tagok vagyunk mindketten, hamarosan schengeni határunk lesz. Akkor mi ez a patkánykodás? Komolyan még őt büntetik meg,miután megverték az utcán fényes nappal?

Szökött rab - nahát nahát! Ha ügyes, nem kapják el. Kiváncsi leszek.
Képeken gépfegyveres rendőrök, de hát ez már halottnak a csók.

Debreczeni cikk - még nem olvastam el, de el fogom mert ezek jók szoktak lenni. Ezúttal a szereptévesztő sutyerák köztársasági elnökünkről van szó.

kidobták az embriókat - a cikket végigolvasva, tényleg nem volt okés az eljárás. Viszont engem egyáltalán nem érdekel, hogy kidobtak egy pár sejtet, az még nem ember. De biztosan kitör majd a botrány, és támadnak azok, akik szerint életünk nem a sajátunk, hanem Istené.

KÜLFÖLD:

Pápa jól benyalt a törököknek - lehet az a célja, hogy enyhítse a muzulmán-keresztény feszültséget. Ha igen, ez talán nemes cél.

POÉN:

Kómába esett a kutya - nehezen hihető de vicces történet drogcsempészetről

!!! varázsgömb - találj ki egy kétjegyű számot, majd add össze két számjegyét. Ezt az összeget vondd ki az eredeti számból. Szóval ha 66 a számod, akkor 66 - (6+6) az 54.
Keresd meg a számot az ábrán, van mellette egy szimbólum. Nézd a szimbólumot egy picit, majd kattints a gömbre.
Mielőtt kiverne a hideg verejték: nem paranormális, de a trükköt egyelőre nem árulom el.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hy! Most atlálta mrá az oldaladra és nagyon sok igazság van bebennés értelem!! Nagyon teccik!!! Ja én ezen a sz***n már jártam és nagyon gyenge!!!!!

vasárnap, július 01, 2007 9:56:00 du.  
Anonymous Névtelen said...

bocs kicsit rosszul irtam ne haragudj!!

vasárnap, július 01, 2007 9:57:00 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home